facebook_pixel
✓ Veilig betalen met iDEAL ✓ Binnen 48 uur in huis ✓ 14 dagen bedenktijd

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

1 – EERST TELEFONISCH CONTACT
Heeft u een klacht, neem dan eerst telefonisch contact met ons op. In vrijwel alle gevallen zullen wij de klacht direct op kunnen lossen met u.

2 – SCHRIFTELIJK INDIENEN KLACHT
Uiteraard is er (vervolgens) ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

  • uw naam, adres en woonplaats;
  • de artikelen waarop uw klacht betrekking heeft;
  • de aard van uw klacht;
  • eventuele eerdere correspondentie met ons,

U kunt uw klacht onder vermelding van bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Natuurlijkedierenvoeding.nl
T.a.v. Afdeling Klachten
Haringvliet 82
3011 TG Rotterdam

3 – AFHANDELING KLACHT
Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een inhoudelijke reactie. Met deze klacht zullen wij uiterst serieus een passende oplossing bieden.

4 – GESCHILLENCOMMISSIE
Vind u dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

5 – EUROPESE ONLINE GESCHILLENPLATFORM (ODR)
Per 15 februari 2016 kunt u ook terecht Europese online geschillenplatform (ODR). In het geval van een klacht/geschil kunt u terecht bij: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.